Thursday, June 05, 2008

恐怖的我

我想可能还真的很多人很怕我,不知我何时会爆发。。。我真的那样恐怖吗?Haiz...自取的。心里面的墙壁何时才能打破呢?何时才能信任人呢?为何我会变成这样。。。对人总保留了很多很多很多。。。

我的心啊,你何时才要打开!!!
这样,自己也很辛苦的阿!!!
为何那样困难呢?
人际关系本来是我的强项,为何现在会变成酱。。。。。haiz...真不懂 。。。。

4 comments:

AbBy...冰冰 said...

靠自己,永远不能。
为何总是忘了神呢?神是大有能力的……
靠着他,凡事都能。
这也是对我自己说的……
加油吧!
互相勉励……

咔啦 said...

学习接纳自己,不要把自己想得那么恐怖
每个人在神的眼中都是独特的,包括你
我相信有一天你心里的那道墙会被你攻破
谢谢你在短宣期间为我们默默的付出,我们都感受到...
The Lord replied:"My precious child,I love you and I would never leave you. During your time of trial and suffering, when you see only one set of footprints, it was then I carried you."

周……圣洁 said...

爱自己,这是一门功课
学习了,我们才能走下去,才能走进人群,才能走进一段感情
否则站在门外的我们,永远只能害怕然后逃避

神永与我们同在,一起学习,一起面对。
相信会有那么一天。

the purity of Catherine said...

stand with God always and u will know and experience everything!! i learn it as well.. where's ur faith? faith is from God.. you were special as everyone mentioned and you are great my brother! jia u!

u get a lot of loves from everyone u see.. you bring merry to us.. you brought lessons for us.. i learn lots from u ya! u r great in Him!!

and thanks for ur sacrifice of the key chain la! its ur gift .. and u presented to me.. so my gift is from? U definitely.. :P thanks..