Monday, June 02, 2008

看开了

生命中总是起起落落,我生命中需要的是什么?

每次我都只会问自己最想要的是什么,而常忘了问神他要我做什么。我想我要的他必然会给我。在我生命里,可能真的错过了很多很多很多东西,很多在我错过了还不懂,但我想若真是神为我预备的,他必然会给我最好的。

在我生命里,缺乏的,我想神会按时候为我安排吧。从来神就为我安排一切的。
耶和华以勒!!!

哈,不想了。。。

1 comment:

the purity of Catherine said...

whatever you want, God will provide. and whatever He plans for you, what do you do in return? do you do the best for Him? the same thing goes for your love! :P if its one of His plan in your life, just go for it! what do u worry for? where's your faith? gain your faith and trust in the Lord! this is my main weakness as well. let's learn and grow together! jia you my bro!

~^.^~